Strona główna > Muzyka, People > Krótkie ogłoszenia infernalne

Krótkie ogłoszenia infernalne

Chyba będę musiał za jakiś czas wzorem radia z numerkiem trzy specjalny mail i telefon dla ludzi udostępnić, jeśli dalej będą tak szybko reagować😉 Bo ludziska w dzisiejszych czasach bardzo szybko reagują na to, co się w sieci zamieści, nawet w tak niekomercyjnym i średnio popularnym przedsięwzięciu, jak BWM. Ceny tradycyjnych telefonów lecą w dół niczym Dorniery do Kanału La Manche po ataku na nie Dywizjonu 303 podczas II wojny, więc kto wie?😉 Z automatyczną sekretarką, abyście się mogli nagrać, gdy nie będzie mnie na chacie😉

W poście „Czytaj moje blizny”, czyli moim refleksjom po koncercie Coronera, Obscure Sphinx i Amon Amarth w Krakowie, napisałem, że niestety nie mam własnych zdjęć, bo aparat w telefonie odmówił mi posłuszeństwa (znajomy sugeruje, że telefon jest OK., ale z kompem, na którego chcę zrobione zdjęcia wgrać już nie jest do końca OK.). Okazało się, że wpis ten przeczytało całkiem sporo, jak na standardy BWM, osób, a jedną z nich była panna (pani?) fotograf Romana Makówka. Wyraziła chęć podzielenia się zdjątkami. Zamiast tego zaproponowałem, że lepiej będzie, jeśli podlinkuję do miejsc, które zamieściły jej zdjęcia z tego wspaniałego wydarzenia. I tak, zdjęcia Romany ze wspomnianego koncertu znajdują się TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ. Oglądajcie, komentujcie, wspominajcie i szykujcie się na Morbid Angel.

***

Kwestia druga dotyczy grupy  Duch, o której napisałem w poprzednich ogłoszeniach. Okazuje się, że info o patronach nie miało się znaleźć w przestrzeni publicznej. Znalazło się, ponieważ wiadomość – moim zdaniem – nie była jasno w tej materii skonstruowana. Ale niech będzie, że wina jest moja😉 Dodatkowo, wraz z wyjaśnieniem całej sprawy, otrzymałem wiadomość , że Ducha można już posłuchać przez serwis Soundcloud, na którym doczekał się oficjalnego profilu. Znajduje się on pod tym adresem. Ach, jeszcze jedno, zapewniono mnie solennie, że koncert Ducha w studiu Trójki odbył się. Cieszę się i życzę wielu kolejnych!

***

Kwestia trzecia to w zasadzie prośba do Was. Zasugerowano mi w komentarzu (po tym, jak pochwaliłem Zosię Wielebną z Obscure Sphinx), abym zwrócił uwagę również na Agatę z poznańskiego zespołu Neurothing. Na ich kanale w YouTube niestety nie ma żadnego wideo z Bastą (taką ksywą pani/panna się posługuje) w akcji. Możecie wspomóc i podesłać jakiś link za pośrednictwem formularza na BWM? Żeby jeszcze nagranie miało jakość, pozwalającą na zachwycanie się możliwościami wokalistki Neurothing? Obiecuję podziękować na łamach😉 Innych nagród nie przewiduję, póki co😉 Chyba, że jakiś megakoncern zacznie mnie sponsorować😉

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

