Strona główna > Muzyka > Oooh La-La for everybody

Oooh La-La for everybody

Devo, wariaci z pogranicza popu, elektroniki, rocka, powrócili z pierwszym po 20 latach albumem studyjnym „Something For Everybody”. Poprzedni, „Smooth Noodle Maps” posiadam jeszcze dziś na kasecie nagranej podczas wyjazdu letniego do kuzynostwa do Zielonej Góry w tamtejszym studiu nagrań, które powaliło mnie swoją ofertą. Zwariowałem słuchając tego krążka, równie fajnie czułem się przy „Something For Everybody”, rozwalającym, dynamiką i energią, nagranym z Joshem Freese’em na perkusji. Ta płyta to jedno z milszych zaskoczeń tego lata. Polecam tym, którym nic się nie chce, są rozlaźli, otępiali, apatyczni, wiecznie narzekają na coś. Moja opinia na temat krążka Devo znajduje się na tej stronie. Swoją drogą kapitalna okładka, taki futurystyczny erotyzm 🙂

Crash Test Dummies nigdy mnie nie fascynował i ciekawił. Po przesłuchaniu wydanego niedawno albumu „Oooh La-La!” widzę, że jakimś cudem będę musiał znaleźć czas na sięgnięcie do poprzednich wydawnictw. Recenzując materiał napisałem między innymi: „»Yes, it’s beautiful«, śpiewają Brad Roberts i Ellen Reid w refrenie »And It’s Beautiful«. I faktycznie jest pięknie. Tak pięknie, że pozostaje jedynie wykrzyczeć tytułowe »oooh la-la!«”.

„Przyznaję, że to moje pierwsze świadome zetknięcie się z muzyką Kanadyjczyków od ukazania się »God Shuffled His Feet«, czyli drugiego krążka. A było to w 1993 roku. Na nim jest słynne barytonowe mruczando »Mmm Mmm Mmm Mmm« i bardziej podobający mi się numer »Afternoons & Coffeespoons«. Później sława CTD przygasła, ale talent nie wygasł”.

Pełny tekst polecam tutaj, a jeszcze bardziej polecam sięgnięcie po płytę. Kawał ładnej, gustownej muzyki.

Kategorie:Muzyka Tagi: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

