Strona główna > Muzyka, People > Rahim z wódeczką i panienkami za 5 zł

Rahim z wódeczką i panienkami za 5 zł

I po raz kolejny dziś w ramach wspierania działań Rahima i MaxFlo Records, zamieszczam świeżutką informację od niego. Oto treść (fotkę poniżej wykonał Radek Wojnar):

Artysta nie powinien bać się wyzwań. Ta zasada przyświeca Rahimowi, który z chęcią próbuje swoich sił w innych dziedzinach niż rap i produkcja bitów. Tym razem zobaczycie go w roli filmowej u boku tak uznanych postaci polskiego kina, jak Ewa Ziętek, Barbara Bursztynowicz i Misiek Koterski. Film jest niezależną etiudą filmową w reżyserii Xawerego Tatarkiewicza, autora wideoklipów do utworów „Za szybcy się wściekli” Pokahontaz i „Nie1” Rahima.

Film pod tytułem „Wódeczka i panienki” możecie obejrzeć na stronie http://www.wodeczkaipanienki.com/, płacąc za jego wyświetlenie 5 zł, czym przyczynicie się do bezpośredniego finansowania tej niezależnej produkcji.

Poniżej to co na temat swojej nowej roli ma do powiedzenia sam Rahim:  „Dawno, dawno temu otrzymałem od mojego kolegi reżysera propozycje zagrania w jego etiudzie filmowej. Jestem fanem nowych doświadczeń, wiec się zgodziłem. Nie miałem jeszcze wtedy pojęcia, w co się pakuje. Kiedy poleciały nazwiska takie, jak Koterski, Ziętek czy Bursztynowicz, zacząłem się zastanawiać: »Co ja robię tu?«. Ostatecznie zadebiutowałem w roli rapera samobójcy… Na rzecz filmu skomponowałem też kawałek, który równolegle znajdzie się na mym powstającym solo”.

Nowy utwór możecie sprawdzić oglądając trailer filmu.

rahim2_foto_radek_wojnar

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

